Komuniti Fasilitator Schoolnet Malaysia

Selamat Datang Ke Komuniti Fasilitator Schoolnet Malaysia

Perhatian, semua fasilitator sila hantar semua laporan yang telah diarahkan sebelum 5 ogos 2009

    school job

    Share

    Nanie

    Posts : 1
    Join date : 2009-07-22
    Age : 34
    Location : SMK Tunku Seri Indera Putera

    school job

    Post  Nanie on Mon Aug 03, 2009 10:33 am

    salam
    nk tnya ni korng kebanyakan dapat keja kat smk @ sk ja
    kalu smk pa lgi pgrm yg leh kta buat slain kat student
    bcoz kalu untuk ckgu kebnyakan sume dha terer pasal kmpter Very Happy

    khalijah

    Posts : 1
    Join date : 2009-08-04
    Age : 33
    Location : SK DATO' YAHYA SUBBAN, PERAK

    Re: school job

    Post  khalijah on Tue Aug 04, 2009 11:16 am

    kalau gitu try bincang gan pengetua, leh tak nak wat program y melibatkan komuniti setempat lak... cz itu pun dah masuk dlm bidang tugas kita kan... Very Happy sy rasa.. mesti ramai yang nak belajor ICT punye... cthnye.. tukang2 sapu sk.. tukang kebun..sk mesti diorg pun ade minat nak belajor komputer.. cz sy ade sembang2 gan golongan camni mereka kt diorg pun ade minat nak belajor komputer tp... xberkesempatan n xde peluang... so ape kt kita try g peluang kat golongan ini..sy juga ade cadangan nak usulkan pendapat ni kpd GB sk sy... tp mungkin cuti sk nanti kut.. cz skrang GB harap sy beri fokus kpd budak2 UPSR dulu... huhuhu..so sy kena rancang aktvt Exclamation step by step...

      Current date/time is Sun Sep 23, 2018 10:59 am